مصاحبه آرشیو خبر ها
تشکـر از همه ...

تشکـر از همه ...

بازی مقابل ِ رُم مطمئناً یکی از بازی های مهم ِ جورجو کیلینی بود . زیرا علاوه بر پیروزی 0-3 مقابل ِ رُم و افزایش ِ اختلاف به 8 امتیاز ، آن بازی ، 300 ـُمیـن بازی برای جورجو بود .
به همین مناسبـت کیلینی در سایتِ خود در رابطه با رسیدن به 300 بازی برای یوونتوس گفت :

" مطمئناً یکشنبه شبِ بسیار زیبایی برای همه ی یوونتوسی ها بود،اما برای من معنای واقعاً خاصی داشت ! "

" هنوز آن بازیِ برابرِ مِسینا را به یاد دارم،دقایقِ کمی به پایانِ بازی مانده بود و من به جای ندود به زمین آمدم...این آغازِ من با یوونتوس بو د... "

" از آن روز 300 بازی،پیروزی،شکست،شادی ها و ناراحتی ها گذشته اند،همیشه با این لباسی که دیگر آن را پوستِ دومِ خودم احساس می کنم "

" به زودی لباسِ من در موزه ی یوونتوس در کنار لباسِ دیگر اسطوره های باشگاه آویزان خواهد شد،این برای من خوشحالیِ بسیار بزرگی است "

" دوست دارم این موفقیت را به خانواده ام و نامزدم تقدیم کنم که قدم به قدم در لحظاتِ زیبا و مخصوصاً بد کنارِ من بودند؛و همچنین به هم تیمی هام، مربیان، مدیران و رئیس هایی که در این سال ها در اینجا بودند و به من کمک کردند تا هم به عنوانِ انسان رشد کنم و هم بازیکن "

" به همه ی آن هایی که با ما کار می کنند و که زیاد شناخته شده نیستند اما که همیشه این احساس را به من دادن که در یک خانواده ی بی همتا هستم؛و سرانجام به همه ی آن هایی که من را دوست دارند و همیشه از من حمایت کرده اند،بیشترِ اوقات حتی بدونِ اینکه من را بشناسند ، اما همیشه به من محبت داشته اند "

ممنونم ، جورجو .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: